Babyshower.







 
 
Klockan 11.00 i dag blev jag överraskad med en babyshower av 10 fina tjejor. Och OM jag blev överraskad? SOM jag vart. Jag hade velat sett min egna min när dom kom in och skrek SURPRISE! Den var tydligen priceless :-P I två månader har dom hållt på att planera denna shower och jag har inte märkt något alls. Inte ens en lite pytteuns av misstanke. Jag fattar inte hur dom fick ihop allt så bra som dom fick. Gud så det värmde. Nu efter känner jag mig nästan lite dum eftersom att jag medvetet har hållt mig undan en hel del eftersom att jag inte ha trivts med hur jag ser ut. Som att någon av dom skulle döma mig för det liksom. Men dom gillade mig ju precis som jag är ;-) Gud vilken lättnad.
 
Och ser ni hur fin uggletårtan var som min fina syster gjort? Och dom fina lollipopsen hon och mamma gjort som även dom är i form av ugglor. Vilket arbete för mig liksom. Och alla fina presenter!! Åhhhwww kärleeeek och tack till alla er tio som var här och gjorde denna fantastiska dag ♥
Kommentarer
Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥ säger:

Åååh vad fint ! Har hittat en urfin uggle speldosa, du som gillar ugglor. på www.stellaris.se

Svar: Åh tack så mycket för tipset. Gud så söt!! :-) Kramiiiiis
Emma Damm

2012-11-18 | 18:43:36
Bloggadress: http://finest.se/natali
Denise - gravid med nr 1 i v 30 säger:

Vad kul med en överraskning! :).

Svar: Ja superkul! Ser att du med är gravid och ska ha i januari, gud vad kul! Hoppas att du mår bra och att allt går bra? :-)
Emma Damm

2012-11-18 | 19:24:07
Bloggadress: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback