Saving my money for paradise.

60 days left.



Nu var det ett bra tag sedan jag skrev sist. Sjukt lång bloggpaus för att vara mig. Jag vet inte riktigt varför jag inte uppdaterat? Jag har väl inte varit så aktiv med kameran. Och blogginlägg utan bild vet vi ju alla är = trååååkigt. Livet har rullat på som vanligt liksom. En ändring dock, jag har inte festat på två helger i rad. OCH läs nu, jag kommer heller inte göra det förrän efter vi varit i Grekland i juli. FÖR jag ska spara vartenda korvöre så att jag kan få leva flottigare än flottigast den veckan vi är där. OCH shoppa ska jag göra för dom har bla Zara, Bershka och Pull & Bear i närheten av där vi ska bo. Och dom butikerna har vi icke i Västerås. Så ni som vill festa med mig innan Juli, nej tyvärr men efter Juli kan vi kanske röja fett! Så nu kommer jag få en del liknande SMS Konversationer på min iPhone några helger framöver:

Avsändare: Hej gumman vad händer i kväll?
Jag: Hej :-) Inget speciellt. Jag ska nog ta det lungt. Själv?

Inget svar.


Don't you just love this kind of conversations? Visst känner man sig uppskattad? :-)

Haha. Nej nu ska jag nog börja med maten sedan blir det nog en sväng ut till mammi och pappi. Det ryktas om att min sissy Malin ska dit i eftermiddag och det vill jag inte missa. Saknar henne ♥♥♥ Min bästaste!!
Kommentarer
Vickzzzzz säger:

Haha, precis när jag har skrivit till dig på Instagrääm och frågat om du är bokad på PM-helgen! Well well, jag vill iaf träffa dig ändå på helgerna även om det inte blir purrepartay! ;)) massa kärlek! <3 PUSS!!

2012-05-20 | 15:36:22
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Vickzzzzz säger:

Haha, ja! Dom är faktiskt asgoda. :) Men hallå, vilka veckor är ni i paradiset? Love you! Uhu! <3

2012-05-20 | 21:37:59
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Sophia säger:

Åh, damn, ser härligt ut!

2012-05-30 | 10:32:26
Bloggadress: http://thecreativeroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback