Ang. sommarens semester.

 

Jag sitter här och kikar på lite olika resemål. I sommar känner jag för att åka till typ Grekland eller något. I alla fall till något ställe som jag aldrig besökt tidigare. Det är ju lätt att man åker till samma place varje gång. Nu har ju syrran + hennes son Lourenco som bott i portugal i 10 år flyttat hem till svea igen (♥) så nu är det ju inte lika kul att åka till portugal som jag annars gjort 6 somrar. Dock så älskar jag ju albufeira (Portugal) så det kanske blir det ändå.. man vet aldrig med oss. Det är ju så bekvämt när man hittar och vet dom bästa restaurangerna, bästa butikerna och vad man kan göra och hur man då gör det. Hehe. Jaja jag ser redan nu vad det lutar åt trots allt ;-) Jaja bara vi kommer i väg. Man vet ju aldrig med Pattes fotboll och ledighet, men en vecka hoppas jag att dom kan klämma in i sommar. Nu gäller det bara att spara pengar i massor!! :-)

Kommentarer
louise säger:

Sv: Jag undrar om du har "not without my starbucks"linnen kvar! :)

2012-03-23 | 12:03:41
Bloggadress: http://aliengirllouise.blogg.se/
E M M E L L Y säger:

Härligt att bara lämna Sverige ett tag! =)

2012-03-24 | 08:13:39
Bloggadress: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback