Sunny day.




Gud vad fint väder det har varit i dag och dom senaste dagarna. I dag hade jag min vårjacka för första gången i år. Det värmer sååå skönt i solen. På lördag ska vi till Katrineholm igen och sussa där. Och så ska vi.. ja hur ska jag skriva detta.. vi ska till Nyköping och kolla på Mello, andra chansen. Jag önskar att jag kunde skriva att vi vunnit biljetterna eller fått dom eller något sådant.. men nej vi köpte dom och inte fan var dom billiga heller. Mamma frågade hur fan man kunde betala för att se sånt skit när jag berättat att vi köpt biljetterna. Och efteråt undrade jag vafan jag hade gjort? Men för stunden kändes det bra eftersom att Patrik äntligen hade en ledig helg och för att vi ville åka och göra något som vi normalt sett inte annars gör liksom. Det går liksom inte att ångra köpet heller. Alltså vafan. Haha dör av garv åt mig själv ibland typ. Nee men det ska bli mysigt. Jag får tänka som Patrik, vi kommer ju ändå att titta på det på TV annars. Och 1300:- vad är väl det? En spott i havet ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback