Projekt jeansshorts.




Detta satt jag med halva kvällen i går. Jag "trashar" mina favoritshorts. Det tar så sjukt lång tid att "fransa" dom så det inte är klokt ju. Än så länge har jag bara "fransat" baksidan av ena benet.. haha. Så ikv. när jag kommit hem blir det att fortsätta med det.. det roligaste kommer bli att sätta dit nitarna. Jag funderar även på att dip dya dom med blekningsmedel nedtill. Färga dom vågar jag mig inte riktigt på ännu då jag kan känna att det kanske blir lite för mycket för mig. Men det är jävligt snyggt på andra :-) Jaja vi får se vad det blir utav detta.. det kanske inte alls blir vad jag vill.. det vore ju synd med tanke på att detta som sagt är mina favoritshorts.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback