Klart.




Så, nu är fotoalbumen från Patriks uppväxt fixade. Och om det tog tid. Jovisst serrö. Det var sjukt många bilder som skulle KLISTRAS in. Oh my vad jag hatar att klistra.. det blir så klibbigt och jobbigt tycker jag. Hur försiktig man än är. Men helt okej vart resultatet.

Nu har vi storstädat hela fucking jävla apartmenten. Ja vi.. Patrik var så duktig och hjälpte till :-) (städningen är oftast min uppgift, han har andra) Och efteråt är han så söt, då går han omkring flera gånger och säger åh så fint det är, åh så duktiga vi har varit. Haha. Men jag säger er om ni inte har en trappa i eran lägenhet/hus skaffa aldrig ett place med det. FYFAN vad det suger att dammsuga och skura trappan. Jag hatart! Den blir skitig först också eftersom den är svart plus att hundens vita hårstrån lägger sig just där. Åh jag blir så sur så fort jag tänker på den där trappan och Patrik är nog mer än berädd att hålla med mig. Nej jag säger det - ALDRIG mer en trappa igen i hela mitt liv. Kom ihåg det.

Nu ska jag göra mig själv i ordning.. dvs hoppa ur myskläderna och borsta håret typ. Haha. Sen beger vi oss mot Katrineholm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback