I´ve got flowwwers!




Sorry för att jag har skrivit ingenting här dom senaste dagarna. Men vad göra när man varken har något att skriva om eller inte heller känner fört? Inte uppdatera I guess. Well våren verkar vara på väg på riktigt nu vilket är superskönt! :-) Just i denna stund är det ingen sol men vi har haft en hel del fina dagar här i vässan på sistone :-) I dag kom mamma med en blomma till mig hit på jobbet, bara helt spontant så där. Tänk vad sådant kan göra en glad. Nu ska jag bara hitta någon fin kruka att ha den i också :-) Fan nu står det helt stilla, nu hittar jag ingenting mer att skriva om. Smell ya!
Kommentarer
Anonym säger:

Åå älskar att läsa sånt här ;(

2012-03-09 | 19:54:00
Bloggadress: http://mmdlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback