Ny design.

Så nu har bloggen fått sig ett lyft mina vänner. Klicka på F5 om du inte kan se den nya designen. Jag satsade på starka färger men endå enkelhet denna gång. Den känns somrig och fräsch. Dessutom brukar jag alltid ha så "komplicerade" designs på min blogg så jag tänkte att nu skulle jag försöka göra den liiiite enklare i alla fall :-)

Nu ska jag bara försöka hålla mitt andra löfte om att börja blogga mer igen också. Men det ska nog gå det också. I alla fall regelbundet. Förhoppningsvis :-)


Bild från i helgen när vi var ute med båten.
Kommentarer
GG säger:

Snygg!!!

2012-06-11 | 14:56:58
emma damm drawings säger:

sv: Tack GG! :-)

2012-06-13 | 11:03:32
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback