Go me!






I dag fick jag en liten mer komplicerad arbetsuppgift än i går. Nämligen att koppla in den nya skrivaren på kontoret. Ni vet ju hur svåååårt det är ;-) Haha! Sååå kung är jag på det. Äääntligen har vi kirrat en ny, den förra stod det hela tiden "Papperstrassel" på och den bara stod och tuggade och det tog typ en kvart innan den startade varje morgon. Så two thumbs up, waaaay up för det!

Nu är det helg. Vilket innebär god middag och bio med älsklingen i morgon och party med Torie på lördag. Kan bli hur bra som helst! :-) Jag skiter i Åre det är ingen idé att hänga läpp över det mer, jag kan ha lika kul här hemma i vässan, MINST!
Kommentarer
Viktoria säger:

<3

2012-01-07 | 11:53:47
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback