Nytt motto för i år.



Så här kan det se ut på badrummet inför nyårsmaken. KAOS!


Fan vad tråkigt att nyårsafton är över. Fan vad man längtade till den festkvällen. Så himlans kul att kunna festa tillsammans med min älskade. Det händer inte ofta kan jag lova er. Den 9:e börjar han träna igen och kan då inte festa igen förrän i slutet av november. Men inte vill jag att han ska göra det heller, dricka under säsong alltså. För hans skull. För det ni, det är inget bra. Han är sjukt duktig och noga med det där.

Men som tur är har vi den typ av förhållande att vi litar på varandra så jag får festa hur mycket jag vill, nääe inte HUR mycket jag vill men nästan ;-) Man måste liksom kompromissa, han är borta sjukt mkt på grund av fotbollen. Och tja det är ju bäst att passa på medan man kan liksom. Det är säkert några som lyfter på ögonbrynet över att jag festar en hel del, men det skiter jag i, det är liksom deras problem. I svea får man aldrig sticka ut vettni, eller hur? Det finns ju en mall, en rätt tråkig sådan. Mitt nya motto i år ska bli att bry mig mycket mindre om vad andra tycker, om det är negativa saker dvs.
Kommentarer
Viktoria säger:

Skål för det sister! <3

2012-01-03 | 11:07:46
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Beathe säger:

Det tycker jag du gör helt rätt i! :) Livet blir så mycket bättre när man skiter i vad andra tycker, och gör det man själv vill och blir glad av :D



Gott nytt år, eller god fortsättning man kanske säger :)

2012-01-04 | 10:57:26
Bloggadress: http://beathelindbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback