Golvköp.




Yeey vi hann köpa golvet i går. 30 min hade vi på oss innan det stängde. Som tur var hittade vi det vi sökte efter på dirren. 13 st kartonger golv, tur att man har en karl som är stark och orkar bära in skiten. Fan asså detta kommer att bli så nice. Ett golv gör så himla mycket tycker jag. I like. Vi åkte ju även till IKEA men hittade nada där. MEN dom hade äntligen fått in lampan som jag ska ha i köket på Chilli som jag suktat efter i ett helt år. Den har hela tiden varit slut i vitt och svart ville jag inte ha. Åhhh den är så fin. Ni får förhoppningsvis bild på den på lördag :-)

I dag är by the way första dagen på riktigt länge som jag inte känner mig trött. Jag tror att det har att göra med att det börjar bli ljusare om mornarna nu. Skönt. Jag måste åka till någon skoaffär i dag också och kolla om det finns ngn produkt att köpa till mina skor. Dom är i skinn och i svart färg och nu har det svarta längst fram på skorna nötts bort.. undrar om det finns ngt som gör dom lite svartare igen? :-P Ngn som vet?
Kommentarer
Malle säger:

Det finns skokräm med svart färg i! Sån som jag köpte

till James! Du vet? Kram banan (jag har fått lockigt

Hår..)

2012-01-19 | 10:21:00
Emma Damm säger:

Malle: Finns det? Då ska jag köpa det i dag, schyrre för tipset. Vadå lockigt? Har du permanenta famooo-lockar eller? Hahahaha

2012-01-19 | 10:56:22
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback