Those were the days of my life ♥




Jag känner inte alls för att jobba i dag. Men vad ska man göra, vissa dagar är det ju så. I går kväll satt jag by the way och läste mina gamla bloggar från flera år sedan tillbax. Alltså gud vad kul att läsa, man skrev på ett mycket fjantigare sett och lååånga lååånga var inläggen. Om känslor, exakt vad jag hade gjort hela dagen, ja jag skrev om allt i princip. Det har jag slutat med nu då jag inte vill blotta mitt privatliv lika mycket mera. Tyvärr för det var en kul och intressant läsning. Men då hade jag ju kanske bara 30 läsare om dagen och nu är det ju ganska mycket mer än så. Man vet ju inte vilka som läser ens blogg liksom. Skriver man lite "fel" så kan ju någon ta illa upp fast att det kanske inte är riktat mot den personen alls och inte vill man göra någon som inte alls har med saken att göra ledsen eller arg. Jag menar det jag skriver vet man ju inte hur någon annan uppfattar det (nu är vi där igen - om att inte bry sig, men jag jobbar på det ;-)) Dessutom var jag så jävla kul på den tiden. Ja herregud så kul jag var, på riktigt! Sakna sakna. Mamma tycker tvärtom, hon tycker att jag är mycket kuligare nu. Men som sagt, jag kan inte hålla med. Livet var så enkelt, inga ansvar alls. Visst hade jag mina problem då också, det har vi ju alla, men i alla fall. Dessutom hade jag en mycket coolare klädstil då än nu. Jag sket verkligen i om någon annan tyckte att jag hade fula trasiga jeans med nätstrumpor under, eller bandana osv, i stort sett allt som var annorlunda. Pfff vilka var dom att döma mig och min stil liksom? Nada. Jag saknar verkligen den tiden, den tiden kommer heller aldrig igen men nog ska den bevaras fint i mitt hjärt alltid ♥ Det är väl lite så, det var alltid bättre förr, sedan går det bara utför ;-) Nee skoja bara, jag är väldigt nöjd med mitt nuvarande liv också.. men tjaa visst kan man längta tillbaka till gamla tider som skrivet :-)


Kommentarer
Viktoria säger:

oh, i loved you in that bandana! men ofc älskar jag dig utan den också ;-) <3

2012-01-13 | 11:36:40
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Viktoria säger:

Japp, nu är hon lärare! :D Men alltså HAHAHHA, puben?! Du måste driva, jag dör av garv. JA, MEN LOVA ATT HÖRA AV DIG OM DU KOMMER UT TILL PUBEN!!!!!

2012-01-13 | 11:45:53
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback