Den kommande helgen.



Uäääk vad deppig man blir av regnigt och grått skitväder. Jag känner att detta kommer bli en lång och trist dag. Jag längtar till i morgon kväll för då ska jag bjuda min älskade på restaurang och sen på bio, vi ska gå på premiären av Hamilton, spääännande! Micke P. är ju en fröjd för ögat för dom flesta tjejor.. och för örat också för den delen. Det är den hesa rösten jag tänker på. Anyhow, det ska i alla fall bli mys. Vad lördagen har att erbjuda har jag ingen aning om? Kanske parteeey? Kanske en hemmamysarkväll. Man vet aldrig med mig.Jag har övervägt att inte posta fler festbilder och inte skriva mer här i bloggen om när jag går ut och festar och så. Men då kommer vi ju till mitt motto för i år, att inte bry sig om vad andra tycker och tänker. Den som lever får se.


Kommentarer
Viktoria säger:

Haha nej, jag hade ju en vit onsdag och torsdag, det får räcka för den här veckan! ;D Jag ska ut imorgon, Sandra har sin examensfest med käk och grejer. Vad ska du göööööööö rå? :D Ses ute? ;D;D <3<3

2012-01-13 | 10:04:04
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback