Oldies goldies.

 

Alltså oh my gawd vad trött jag är. Helt slut. En sak ska jag skriva, aldrig mer storhandling på ICA Maxi helt själv en vardag mitt på blanka dagen. Jag fick panik. Det var bara gamlingar där, och dom var många, det kryllade av dom. Och ni vet ju hur dom är, ska trängas fast att dom inte har bråttom till något, tar tre år på sig att parkera bilen på parkeringen, är segast i världen på att ta ut scanninglapparna (Fejset 5 cm från pekskärmen. -Få se nu, var det gurka? Nej en lök. Var den röd eller gul? Gul. Nej just det det var ju en vitlök. Gör om. Gör om igen.), väljer ut det perfekta äpplet som dom ju aldrig hittar, skannar in fel varor. Jag skulle kunna gå on and on. Med detta vill jag inte skriva att jag inte gillar oldies, tvärtom dom kan vara riktigt söta, bara dom inte är och handlar klockan ett på en måndag ;-)

Nu är det snart dags att plocka upp våran mupp till hund som är hos frisören. Vad skönt det ska bli att han blir av med ett kilo hår.. ni anar inte hur mkt han hårar.
Kommentarer
Viktoria säger:

Haha! Bäst. Puss.

2012-01-09 | 16:14:43
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback