Middag hemma hos mig.



Vi hade hur mysigt som helst jag och tjejerna på middagen hemma hos mig i går!





En fest taggad Emma :-)





Efter middagen drog vi till Hattfabriken (en krog här i vässan)





Dom har coolaste väggarna där. Color VS Kloack = 1-2. Kloak är frisörsalongen syrran jobbar på.






Fiiina tjejorna!





Glaaad tjej!






♥♥♥






"Free drinks" ;-) Om man vill så, HAHA.






Sen drog vi till BMB och hängde med VSK-grabbsarna som hade inkilning.





♥♥♥♥





Vi träffade på Michael också :-)





Jag in action.





Marked for life ;-)
Kommentarer
Kristina säger:

Åh.. vilken fin taklampa!

Jag är ju en såndär som aldrig vågar skriva nåt bland kommentarerna men nu måste jag göra det! Får man vara fräck och fråga vart du har hittat lampan:)?

Tack för en bra "inspirations-blogg" förresten:) //Kristina

2012-02-08 | 12:28:15
Emma Damm Drawings säger:

Kristina:



Tack så mycket, jag älskar den! :-) Den är från Chilli och finns även i svart :-) kramar

2012-02-08 | 13:44:48
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
Kristina säger:

Tack för svaret;)! Den är verkligen superfin. Letar efter något sådant till min klädkammare:)

Måste ju berätta nåt helgalet:)! Världen är väldigt liten. Tyckte jag kände igen din sambo... o när jag såg namnet så kopplade det! Jag har ju gått på samma skola (Nyhem) som han! (Började ju kika in i din blogg för läääänge sen... bara för att du är helgrym på o måla! ...men kopplade först nu varför jag kände igen honom:)

2012-02-13 | 15:30:58
Emma Damm Drawings säger:

Kristina: Nehe? Gud vad komiskt, vad är oddsen liksom? haha. Det måste jag berätta för honom :-) Ja i bland är världen bra liten!

2012-02-13 | 18:05:17
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback