Lugn lördag.




Vi har verkligen en mongolåjd hund. Han ska ALLTID ha huvudet på någonting. Här på mattes väska, favorit stället när han ligger ner. När han sitter är favorit stället att ha huvudet på vardagsrumsbordet och när han står upp är favorit stället att ha huvudet på soffkanten. Ja jag säger då det. Lite speciell så där.

Det vart en lugn lördagskväll i går. Vi kikade på Gladiatorerna på TV:n. Jag fick flashbacks från när jag var 11 år och kikade på det, 12 år sen liksom. Sjukt ju. Och samma grenar var det också, dom flesta i alla fall :-) I dag vet jag inte vad som händer och fötter.. vi borde åka och kika på nytt golv snart. Men lite svårt när man inte vet hur mkt man behöver :-P Måste kolla med bäste far min. Vad gjorde man utan honom ♥ Det kommer att bli fräscht med nytt golv så att vi även kan få upp våra lister. Det är inte en dag för sent!

Fan vilket tråkigt inlägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback