Hugo har spel på en ballong.



Här är en liten film på Hugo och husses ballong mitt i renoveringen. Våran lilla skatt.


Nu ni är vi klara med golvet. Lovade er för och efter bilder och det ska ni också få. Nu är det lister och lite tapetsering som gäller. Och så kanske vi ska fixa ny bänkskiva, blandare och diskho i köket också innan veckan är slut. Det beror på om bästa pappa kan hjälpa oss. Det verkar inte direkt vara ett svårt jobb förutom det där med att fixa avloppsgrejset i diskhon. Där vill man ju inte tabba sig liksom. Det känns skönt att vi kommit igång med renoveringen igen. Det har stått stilla ett bra tag nu eftersom att vi valde att åka till thailand i november/december och i stället vänta lite med renoveringen. Men det var det verkligen värt!

I morgon kommer min syster äntligen hem från Thailand, soooom jag längtar efter henne. Jag behöver girltalk och det är bara med henne som jag kan ha riktig girltalk med. Dessutom vill jag höra allt om hennes två veckor i thai.
Kommentarer
Viktoria säger:

hahaha, snuttprutten! helt exalterad liksom men vet inte riktigt vad han ska göra, ;D;D

2012-01-24 | 06:54:31
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback