di-di-disgusting.




I dag hade jag lite utav en mongolåjd uppgift på jobbet. Nämligen att linjera 5 linjer på varje blad i hela årets nya almanacka. Men egentligen klagar jag inte, ganska så soft arbetsuppgift trots allt. Nu är jag i september så nu är det bara 3 månader kvar! Spännande!

Nu till något sjukt äckligt som hände på jobbet i morse. Grabbarna ute i verkstaden ropar ut mig från kontoret in i verkstaden. Det hänger ett bilsäte utanför bildörren (förmodligen skulle dom laga något under stolen eller något) Dom frågar mig om jag ser något speciellt på bilsätet. Först fattar jag ingenting. Sen ser jag! FULLT MED TORKADE JÄVLA SNORKRÅKOR!!!! Ni vet där man har vaderna mot förarsätet. HELA den var full. Alltså så jääävla vidrigt. Man riktigt såg att det var bobbor också. Ja jävlar i helvetet så vidrigt, äcklig människa. Hur kan man bara göra så? Och sen ha benen där? Jag har en bild på det också men den lägger jag inte upp för då spyyyyr ni nog. Stackars grabbarna som var tvungna att jobba där bland kråkorna också. Ja hujeda mig!
Kommentarer
Anonym säger:

Ja fy så äckligt.

2012-01-04 | 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback