VSK - only 9 days left.



(Patrik till höger om en hoppande Luci)


Snart är det dags! 18/2 möter VSK IK Brage på Domnarvsvallen i Borlänge. Årets första träningsmatch. Just nu ser det ut som att karln min kommer att spela men man vet aldrig pga hans alla skador. Han har haft en otrolig otur med skador sedan 2010. Förra året bröt han ju foten och kunde inte vara med på nästan hela säsongen. Nu när den läkt helt (förhoppningsvis) så har han problem med höften. Han börjar väl bli gammal. Haha. Dock kommer jag i år att sakna flera spelare i laget. VSK har blivit av med många av dom bättre spelarna. Vi får se vad detta leder till. Kan bli intressant. Första seriematchen är i mitten av april. Sooom jag längtar. Då blir det som vanligt vid varje seriematch - hejdå naglar!

Det är lite roligt för jag har alltid och kommer alltid att hata att titta på fotboll FÖRRUTOM på VSK, det är bland det kuligaste som finns faktiskt :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback