Lycka för mig är att leva med dig, se kärleken som finns i dina ögon ♥




Kvällen i går var jättemysig. Kan ju i och för sig inte bli annat på sin fyraårsdag med sin älskling. Dock började jag få jätte ont på höger sida av nacken+axeln mot kvällningen. I dag har jag ännu ondare så jag ringde till naprapaten och fick en tid redan på måndag. Skönt. Jag drar mig alltid för det eftersom att jag tycker att det är så obehagligt när han ska knäcka min nacke samt rygg. Men jag gillar verkligen när han hittar dem rätta punkterna och att det då blir en ondskön känsla. Haha. Då vet man ju att det tar och det vill man ju när man betalar dyra stålar.
Kommentarer
Arny säger:

Hej!

Gud vad fina ni två är tillsammans, grattis till de 4 åren!

Kan man få tag på din mailadress någonstans?

Har ett erbjudande som jag hade velat skriva om..



Ha det bäst! :)

2012-02-02 | 14:27:04
Bloggadress: http://skinandmakeup.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback