Lördagen i bildform.

Nu tre år senare kommer bilderna från i lördags. Jag hade en superkul kväll till det att vi gick ut på krogen. Kvällen började då hos Sandra där vi kikade på Melodifestivalen och åt dipp med grönsaker och snackade. Übermysigt! Efter det gick vi till nya Hattfabriken. Det stället får jag aldrig något grepp om? Det är liksom inte som ett ställe som man kan sitta och prata på (som Å typ, för er som bor i V-ås) och det är heller inget riktigt dansställe som man kan dansa på? Visst KAN man göra båda delarna men det känns bara fel tycker jag, haha. Ja jag får inget grepp om stället då som sagt. Efter en liten stund drog vi till BMB och tänkte dansa. Vid det här laget var jag nästan helt nykter och att vara på BMB nykter kan jag väl säga att det inte är så kul. Tänkte ta en drink men jag tappade helt sugen och orkade inte stå och vänta. Nee sket i det och drog hem i stället. Efter en timma typ, om ens det? Värt! Inte den bästa utekvällen kan jag ju skriva. Men å andra sidan är ju alltid förpärlorna roligare.

I helgen blir det INGET festande alls!! Önskar att jag kunde åka och se på Patte och deras första träningsmatch men det är för långt bort :-(




Fina melodifestival-tittande tjejor hemma hos Sändy.





Min drink var blå :-)





Haha Emma tokade sig med bevakningstjänst skylten när vi drog till Hattis :-P





Jag vet inte vad Jaja gjorde på isen, haha snöänglar?





Sändy och Vix på Hattis.





På BMB träffade jag på söta Rebecca mfl.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback