It's us against the world.




Måste snart börja fixa till mig, ska nämligen till city och fika med min Torie. För snart åker hon, inte många dagar kvar alls nu till hon drar till det där placet called frankrike. Sucks a bit men vad göra? Well, jag tror nog att det kan bli lite shopping också. Undrar om jag ska börja lägga upp lite av mina inköp här i bloggen.. gör ju aldrig det längre. Men i och för sig är väl det kanske inte så intressant. Längtar till på måndag för då får jag äntligen, förhoppningsvis, hem min väska som jag beställde för en månad sedan hos Melba. Storbloggaren Kiiinza (Som för övrigt har världens tråkigaste blogg, fattar inte hur det kan vara sveriges största blogg?) hade den på bloggen och då tog den så klart slut direkt.. så moi har fått vänta. Men den som väntar på ngt gott liksom.

Ikv. vet jag inte vad som händer. Lutar åt en lugn kväll men man vet aldrig. Nej nu måste jag som skrivet göra mig i ordning. Smell you later!
Kommentarer
Viktoria säger:

<3

2012-02-26 | 10:08:46
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback