Herr Valentin.







I går var det ju alla hjärtanes dag. Jag har alltid gillat den dagen även när jag har varit singel. Jag gillar när det kommer lite speciella dagar i livet så där då och då. Dock känns den inte lika speciell längre eftersom att jag och babe firar våra årsdagar tillsammans två veckor innan alla hjärtanes. Men valentine ska icke förglömmas för det. Så jag skickade efter kudden ni kan se ovan och köpte även en hur fin valentines blomma som helst. Och så dukade jag lite gulligt så där innan han kom hem.. jag är som babe säger riktigt pysslig av mig och ska alltid dona och ha mig. Me love it. Glaset är lite cheesy dock, jag vet men jag kunde inte sluta när jag väl hade börjat. Haha. Och av babe fick jag jättefina blommor och middag. Mysmys.

Kommentarer
Viktoria säger:

Ja, vafan! Ångrar du dig inte? ;)

2012-02-15 | 13:37:42
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Viktoria säger:

Det är ju antagligen till stor del för att du haft en själv, tror du inte? Man vill ju ofta ha det man inte har och tvärtom. ;-)

2012-02-15 | 14:23:49
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback