Fyra år tillsammans ♥




I dag hände något utav det finaste jag varit med om i mitt liv. Det kom ett blombud till jobbet.. till självaste Emma Damm. Jag höll på att dö, jag vart helt pirrig i hela kroppen. Jag visste inte hur jag skulle reagera liksom. Dom var så klart från den finaste i mitt liv Patrik ♥ Ser ni vad det står på lappen, ååååh! Vi fyller nämligen HELA 4:a år i dag. Det är helt sjukt ju. Fyra år. Det känns som att det var förra veckan som jag träffade honom för första gången men samtidigt så känns det som att jag har känt honom i hela mitt liv. Mitt allt är vad han är. Utan honom vet jag inte vad jag skulle göra. Det kommer alltid att vara han och jag. Inget/ingen skulle någonsin kunna förstöra för oss! I kväll blir det middag på en utav dom finaste restaurangerna i stan. Gäller att slå på stort när man väl kan! ÄLSKAR DIG PATRIK GRÖNVALL, MEST AV ALLT!!!! ♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback