prinsen/prinsessan ♥

 
Här kommer två nya bilder på lille prinsen/prinsessan, vi vet inte och kommer heller inte att ta reda på vad könet är innan. Det får bli vår lille surprise. Här ser man lite bättre än på förra bilden. På förra bilden var jag bara i vecka 14 och här i vecka 18. Dom hade tagit fel på tiden när dom skulle boka in mig och trodde att jag var i v 18 när jag egentligen bara var i v 14. Jag tackade inte nej precis ;-) Dessa bilder ovan togs förra veckan och allt såg bra ut. Pheew. Den vinkade till oss och sparkade sig upp och ned i magen helan tiden så BM fick leta efter den flera gånger. En riktig liten vilding redan. Eller det där klyschiga "en fotbollspelare" som Patrik sa.
 
Barnrummet går framåt btw! Ni ska få se lite pixies sen när det är helt klart :-) Inte mycket kvar alls nu utan mest inredning. Och på fredag fyller jag år och samma dag går jag in i v. 20 vilket betyder att jag gått hälften av min graviditet. YEY!
Kommentarer
Julia och Hazal- Skoliosbloggen säger:

Är så glad för din skull!

Svar: Tack söta du :-)
Emma Damm

2012-08-28 | 20:06:30
Bloggadress: http://julhaz.blogg.se
Johanna säger:

Åh så spännande! :) Ska bli roligt att fortsätta följa dig under sista hälften av tiden! (om du uppdaterar dvs ;) )
Du, skulle inte du kunna visa lite mer av lägenheten? Hur den ser ut nu, vad ni gjort om, om det tog längre tid än väntat, kostade mer/mindre osv.

2012-08-30 | 10:58:00
Elin säger:

Åh vad mysigt Emma! Är så glad er eran skull, ska bli kul att se hur bebisrummet ser ut sen. Många kramar <3

2012-08-30 | 21:30:07
Bloggadress: http://ellliiinnn.blogg.se
Kreativa Konstigheter säger:

Åh vad härligt! Jag minns mina egna ultraljud. Visst är det en helt fantastisk svindlande känsla att se den lilla spellevinken där inne.

2012-09-08 | 13:07:23
Bloggadress: http://www.sandrahila.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback