INVIGNINGEN.

 

 

Vip-kvällen var lite halvt galen i går. En hel del människor, köer och värme! Gosh vad varmt det var högst upp i gallerian. Ingen AC och hundratals människor. Not a good combination. MEN den var hur fin som helst och jag lyckades hitta tre fina tröjor. Två på Rut mfl. och en på H&M. Och jag kan ju berätta att jag garvade sönder mig när vi var där. Alltså tre tjejer med humor som få och trötthet på det... thats a good combination det :-) Och kvällens citat vart "Men tjejer vad har ni gjort?" Haha. Orkar inte förklara men jag lovade att skriva det. Så nu är det gjort ;-) Tack Malle och Susanna för en riktigt nice kväller.

Kommentarer
lisaevelinas konst & inredning säger:

Tack :)

Haha sådana dagar är roliga.. !

2011-09-22 | 18:33:50
Bloggadress: http://lisaevelinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback