Me loves fridays ♥



Weeyhoww det är fredag :-) Gud vad jag älskar fredagar.. då är verkligen alla spelklara på jobbet.. Freddan dansar just nu tango med sig själv och Matte berättar alltid ngt roligt. Och jag, jag garvar så klart.


Och så vet man ju att man har en hel helg framför sig. Och helger = min älskling och jag lediga samtidigt which me loves ofc. I kväll ska jag se till att vi ska hämta någon god hämtmat, det hör liksom fredagar till. Lediga från jobb det firar vi med lediga från spisen :-) Höhö. Jag känner för spicy hot.. men vi får se vad min ögonsten vill ha.. han får bestämma eftersom att han fyller hela tjugo5 år i morgon! Så efter lunch i morgon drar vi till hans family over there in Katrinehöööölm :-) Det ska bli trevlans.


Efter det vet jag inte om vi skulle supe te. Patte kanske ville fira sin 25:årsdag sa han. Jag blev chockad ska ni veta, han är inte direkt festar typen. Förrutom när vi är utomlands, då jävlar är det fest varje dag, haha. Men han fyller tjugo5 på en utmärkt dag. Vi får se. Jag följer honom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback