Middag för två.

 

 



I går bjöd söstra mi på middag. Ljuvlig sallad med Lax. Och godaste strawberry daiquirin ever!







MUMS!







Malle målar ALLTID naglarna när hon är på pickalurven. Hennes grej.








Lojjan ville inte vara sämre.







Karro, Lojjan och Felix.







Sötnosan.






Smärta med nya skor.







TVå mongosystrar och en söt Karro.










Sen vart jag så glad för att jag träffade på min fina kusse Robin på månen.







Den här tjejen älskar jag något otrooooligt mycket ♥♥♥





Kommentarer
Malle-balle säger:

O ja å, dig alltså! Du är Bäst!! Älskar dig!! <3

2011-09-04 | 11:35:35
Anonym säger:

O ja å, dig alltså! Du är Bäst!! Älskar dig!! <3

2011-09-04 | 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback