a sad pup.

 

Nu är den inlämnad. Min Iphone alltså. Och öj vad det svider i mitt Iphone hjärta. Man kan inte fatta att man någonsin har haft en vanlig mobil en gång.. shitt vad svårt det är. Men man vänjer nog tillbaka sig. Iphonen var ju jobbig att skriva på i början också. Förhoppningsvis är den tillbaka inom två veckor. Nog babblat om det.

 

I kväll är det VIP-kväll med Malle, Lojjan och Susanna på nyöppnade Erikslund shoppingcenter här i vässan som gäller. Ska bli nice. Hoppas att dom har några bra erbjudanden.. Det brukar ju vara så när det öppnas nytt :-) Vår kära stad blir bara bättre och bättre!

 

 

Vi ses i kväll! Om inte - ha en trevlig kväller!

 

ps. Det var tydligen inte Dominikanska republiken Patty ville åka till, det var förra året.. utan nu var det Thailand.. viktigt ;-)

 

 

Kommentarer
Vickzzzzz säger:

Vi kanske ses ikväll då sweetz! (Nu förstår jag varför du aldrig lägger något ord längre på wordfeuden) ;-)

2011-09-21 | 15:10:31
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Sanna säger:

hoppas du får din tele lagad och att det går snabbt, jobbigt o vara utan sin tele

2011-09-21 | 16:02:08
Bloggadress: http://moonzanna.se
Elly säger:

Jag svarade på din fråga i ett inlägg :) Du har så rätt, jag jobbar och sen träffade jag min engelska pojkvän och sen dess har jag varit kvar :)



Haha vilken sur min på fotot, gillas inte att iphonen är borta kan jag tänka mig :) Hoppas du snart får tillbaka den :) KRAM

2011-09-21 | 18:00:43
Bloggadress: http://ellysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback