krupp.



Åhhh vad jag älskar min Patrik ♥♥

 


Jag har varit hemma från jobbet i dag med. Åh herre frickin' gawd så tråkigt jag haft/har det. Jag får krupp. I morgon är det jag som åker till jobbet. Jag börjar som tur är bli frisk nu. SKÖNT.

Såå vad har jag gjort i dag? Typ ingenting. Jag sov en timma vid lunch. Jag har gått ut med vovven 2 gånger. Gjort lite smycken och betalat räkningarna. Det ser bra ut denna månad. Och de är ju skönt med tanke på  semestern. När man har semester vill man ju inte snåla.

Nu vill jag bara att sparven min ska komma hem så vi kan hitta på något tillsammans. Det bara kryper i hela kroppen.

Sorry för tråkigt inlägg...

Kommentarer
Julia och hazal- Skoliosbloggen säger:

Åh vad söta:)

2011-10-25 | 18:09:48
Bloggadress: http://julhaz.blogg.se/
Julia och hazal- Skoliosbloggen säger:

Sv: Jaa usch ja, men jag tycker dom ser väldigt coola ut, något jag kan skryta med sen, inte alla som har skruvar i ryggen:D

2011-10-25 | 19:32:39
Bloggadress: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback