Sjuk igen - typiskt min otur.





Ja som rubriken lyder. jag är sjuk igen. Så jag är hemma från jobbet och sitter i myskläder och bara kurerar mig just nu. Jag känner att det blivit mycket klagande i min blogg på senare tid. Men vad fan ska man skriva om då om det bara är massa negativt som händer? Jag tänker ju inte ljuga och låtsas som ingenting. Jag skrev ju att jag inte tänkte skriva något om att jag var sjuk för någon vecka sedan för att det är så tråkigt att läsa om.. men vafan. Ni får helt enkelt stänga ner bloggen och inte läsa om ni inte gillart. Det gör jag när jag läser om sånt tråk i bland. Dubbelmoral. Haha. MEN i det här inlägget skrev jag ju om hur allt gått emot mig hela tiden, nu börjar det förändras en del. Och fan vad skönt det är. Det trodde jag aldrig.


Men på grund av sjukdom så tänker jag bara vara hemma hela helgen lång och verkligen liksom låta mig själv vara sjuk för det är nog bara då som man verkligen blir frisk. Sist gick jag ju till jobbet hela veckan och jobbade fast att jag var sjuk. Efter den veckan vart jag frisk men sen nu är jag ju sjuk igen veckan efter det. Samma symptom. Så jag tror det har att göra med att man inte kurerar sig. Men jag vet inte. Jag får ju spel om jag inte är frisk när vi åker till Thai om precis en månad. Det skulle verkligen vara typiskt min otur. Haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback