Sickowww.

Bild från igår.

 

Jaha då var det min tur att bli förkyld och att bli sjuk. Prickade ju verkligen in rätta veckan också, suck.. Typiskt min otur. Men jag tänker inte tjata om det här i bloggen framöver för jag vet hur sablans tråkigt det är att läsa om det i andras bloggar. Det och när folk skriver vad dom drömde om i natt. Stackars men det är faktiskt inte min favvoläsning.

 

Jag har ritat klart teckningen. Nu ska den bara skannas. Vi får se om jag gör det i dag eller i morgon. I eftermiddag ska jag och bäbii käka på stan och sen kika på bio. Det gillas. Starkt.

Kommentarer
Vickzzzzz säger:

Haha, det där är verkligen ett roligt fenomen, det där med drömmar. Alla tycker det är skitkul att berätta om dom, men ingen ingen tycker att det är kul att lyssna på dom. :p

2011-10-03 | 11:16:33
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback