JL.





Riktigt bra var JL:s show i går. Dock gillade jag nog den showen jag såg för några år sedan med honom lite mer. Kanske hade det lite att göra med att vi satt på andra parkett i går och listade därmed ut fem trick hur enkelt som helst. Det förstör ju lite fast att man ju egentligen vet att det alltid finns en lösning på tricken. Den sista han körde var dock helt sjuuuk.. den grubblar vi över än och kommer nog göra för all framtid. Både han och tjejen som var med svävade i luften. Enkelt tänker ni, linor från taket så klart. Nu var det bara det att man verkligen såg att där inte fanns några genomskinligt färgade linor eller något. Verkligen det sjukaste jag sett. Om det är någon som vet så är ni så välkomna att berätta hur fasen det gick till.

Well.

Näst sista arbetsdagen, skööönt. I morgon kväll blir det middag hos fröken Karolina H. med tjejorna. Jag ska dock inte gå ut efter.. har ju lovat. Höhö. Och i kväll ska vi åka och hämta våran nya badrumskommod och det. Våran nuvarande har gett upp helt. Lika bra det, den var endå så tråkig och ful.


Kommentarer
lisaevelinas konst & inredning säger:

Men teckningen ser ju fantastisk ut..!!

2011-10-11 | 11:19:53
Bloggadress: http://lisaevelinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback