Hello paradise!













Så här är det, hotellet vi kommer att bo i, i två härliga veckor :-) Det är i Karon och vi har nära till både hav och strand. Vi har valt att bo med poolaccess+frukostbuffé. Åh så skönt, bara att hoppa i poolen liksom. Den 22:a november bär det av, oh boy. Det är så underbart att ha ett datum så att man verkligen får lääängta. Jag är så där töntig att jag till och med räknar ner dagarna.


Åh jag vill verkligen åka till dom där phi-phi öarna.. och den där stranden som The beach spelades in. Finns det något mer som man verkligen måste göra/se där? Kom med tips tack :-) Sååå nu blir det till att spara minsta lilla korvöre för när man väl är där vill man ju se sig om lite. Därför mina kära vänner blir det nog inte så mycket utgångar någon månad framöver. Och det är verkligen shopping-stopp :-)
Kommentarer
maria säger:

Så skönt! :) vill med åka utomlands någonstans!

2011-10-16 | 15:28:28
Bloggadress: http://mariacharlotte.devote.se
Elin säger:

Åh vad roligt Emma att ni ska åka till Thai! Jag har vart där två gånger 09 och i sommras. Vart i karon båda gångerna! Underbart! Min pappa bodde förövrigt på det där hotellet du lagt upp bilder på. Han tyckte det var super bra! Finns massor ni ska göra, men när ni ska på dessa utflykter ska ni åka med lokala resebyråer. Dom ger bättre pris och är mycket bättre än den resebyrå ni åker med. Man kan förhandla sig till ett mycket bra pris. Finns massa fina öar att åka till. Ni måste åka tuktuk till Nai Harn stranden också. Super bra och mysig strand! inte allt för långt från karon :) Ha en underbar resa!

2011-10-24 | 22:30:26
Bloggadress: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback