Yellow Skoda.



Nyaste tillskottet. Min lilla gula pärla :-)


Helgen var superb. Först förkaka hemma hos finaste Karro H. :-) Sedan vart det födelsedagsfest hemma hos James och därefter BMB. Jag har inte haft så kul som jag hade på krogen i lördags på länge. Loveliest friends.

I dag är det by the way 15 dagar kvar till Thai. Två veckor och en dag närmare bestämt. Sjukt hur fort tiden går. Hoppas bara inte att dom två veckorna där går lika fort dock :-) Jag åkte till apoteket i dag och köpte handsprit, magsjuktabletter samt vätskeersättning. Gäller att vara väl förberedd vettni :-) Och i kväll ska jag nog ta in resväskorna och börja på och packa lite smått.

Vi får se om jag lägger in lite bilder från i lördags senare :-)
Kommentarer
Vickzzzzz säger:

Ouh, nu blire slir i kurvorna med gula faran kan jag allt tänka mig ;-)

2011-11-07 | 23:49:36
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback