Fegisen.




Hellow dearest readers!

Tjejorna och jag snackar om att dra till Åre snart. Det vore ju skitkul. Dock vill jag inte åka något men festa vill jag, haha skräll (Fast jag har dragit ner rejält på det nu). Jag har blivit så feg, förut älskade jag att åka skidor.. fick helt nya pjäxor och skidor för ca tre år sedan och sen ville jag aldrig mer åka. Jag vart livrädd trots att inget ens hänt. Men jag kanske blev mer medveten om att det faktiskt går att skada sig. Haha. Men så där är jag alltid. Jag började spela golf och tog grönt kort osv. Fick ett helt nytt king cobra set och sedan slutade jag.. haha det är alltid så. Det är nog bara ridningen jag höll på med i 9 år trots att jag fick nya prylar. Underbaraste ridningen. Mina egna hästar och våran egna hästgård. Åhh. Hoppning och hästar var hela mitt liv till det att jag blev 14 år och sålde världens bästaste häst - Lillan III. How I miss her. I bland önskar jag att vi bodde kvar där och att jag fortfarande hade min egna häst.
Kommentarer
Karolina säger:

Vi kommer ha så kul :) Vi ska ju åka PuLKA :)

Puss

2011-11-02 | 22:46:59
Bloggadress: http://www.finest.se/karolinahollsten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback