Yeyness.



2 of my favourites
.



Just nu sitter jag på jobbet och är sjukt hungrig. Bara en timma kvar till lunch dock. Sen hem och ta ut Hugge. Får hålla uuut!


5 dagar kvar till dagen det. Och bara två arbetsdagar kvar typ.. vilket är i morgon och på måndag för denna är ju snart slut :-P Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om nu för tiden än min längtan till Thai. Det känns lite enformigt. Egentligen kanske man inte borde skriva alls då. Men det gör jag i alla fall :-)


2 dagar kvar till parteyyy. YEY! Med dom bästaste också btw. Hoppas Susanna och Lojjan också kan komma :-D
Kommentarer
Jennie säger:

alltid sannt fint folk i din blogg att kolla pa sister

2011-11-17 | 11:30:02
Mäl säger:

Men jarå..:'( ledsen i ögat, tåren faller

2011-11-18 | 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback