Utflykt i morgon.

Hej igen!

Har borta ar det lika varmt och soligt fortfarande. Och med varmt menar jag verkligen varmt. Man kan knappt ligga i solen.. vi far bada var femte minut men jag klagar inte. Jag vill inte ens aka hem! I dag badade jag till och med i havet.. jag som har skrack for havet annars. Men har ar det pa nagot vis inte samma sak.. det ar sa fint med sa klart vatten och sandbotten. Plus att vattnet i havet till och med ar varmare an i poolen.

I morgon klockan sju blir vi upphamtade har pa hotellet av en buss som ska ta oss till en bat som i sin tur ska ta oss ut pa massa aventyr. Ni vet det dar Phi phi oarna, monkey beach, maya bay osv osv. Det dar man gor som turist i Thailand. Och som vi langtar. Wihiii!

Tyvarr kan jag inte lagga upp nagra bilder. Min lilla kamera ar sonder och systemkameran ar sa jobbig att slapa pa sa jag tar mest med Iphonen och till den har jag ingen sladd till eftersom att vi laddar batterierna i hogtalarna. Men det kommer nog nagra nar vi kommer hem i alla fall :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback