Thank god it´s friday.


Lika som bär. (I alla fall om kunderna på jobbet får bestämma)

Fredag = Heldag+ekonomiansvarig på jobbet. Dock är mammi här i dag (Hon brukar vara ledig på fredagar) så då hamnar jag automatiskt lägre i rang för då blir jag åter igen en ekonomassistent. Men det fungerar bra det också ska jag säga er. Och snart är det helg. Som jag längtar. Jag ska sova superlänge! Okej där ljög jag.. jag kan inte sova längre än till åtta om morgnarna längre. Egentligen är det ju bara bra för då behöver man inte ställa om sig så vidare värst när man ska tillbaka till jobbet efter helgen sedan.

Vi får se vad som händer och fötter i kväll. Om vi kanske åker till mina kära päron och bubblar lite. Vore skönt. Och så titta på Idol så klart. Eller om vi kanske kör på bubblingen i morgon. Det återstår att se. Det blir en lugn helg med nada festande i alla fall.
Kommentarer
GG säger:

Önskar Er en trevlig helg, hälsa R o M

2011-11-04 | 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback