En vecka kvar eller 7 dagar.





Åwwhh vad jag har längtat efter att få skriva den där rubriken som jag just skrev :-) En vecka eller tja 7 ynka dagar kvar. Hoppas bara på att denna vecka går foooort. I´m so happy. I går började jag packa lite smått. Eller älsklingen trodde nästan att jag packat färdigt mitt... Men oh nej. 14 dagar liksom? Det blir ju lite mer packning än om man åker en vecka även om det finns tvättmaskin på hotellet. Det är alltid lika svårt det där med packning. Men det löser sig nog sa han som satt i badkaret och sket.


I dag ska jag även ta sista Twinrix sprutan innan resan. Blir skönt att bli av med det. Sen ska man ju ta en till efter 6 månader.


I dag känner jag livet i mig, som madicken skulle ha sagt om hon var lycklig ♥
Kommentarer
Vickzzzzz säger:

<3

2011-11-15 | 12:59:43
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
GG säger:

Tandborste och VISA kort räcker :)

2011-11-15 | 20:19:43
Emma Damm säger:

Torie: ♥♥



GG: Haha ja det kanske är sant :-) -VISA + Bath dock eftersom vi redan växlat pengarna ;-P

2011-11-16 | 08:39:33
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback