Heavy alzheimers






Det är mest renovering av lägenhet just nu. Mycket att tänka på. Alltså helt seriöst.. jag är helt borta these days. Jag är så himla snurrig. Ja snurrigare än vad jag brukar vara och då är det illa. Patrik har bland annat börjat kalla min väska för den vandrande väskan då jag ALLTID och då menar jag verkligen alltid, får springa och leta efter den. Och tjaaa oftast så ligger den precis brevid mig. Sen glömmer jag av en hel del. Tex nu för några timmar sedan kom jag på att det nog var något speciellt som skulle hända i morgon. Sen glömde jag bort att jag undrat vad jag glömt bort. Sen kom jag på det. Jag ska nämligen gå på vårruset med massa nära och kära i morgon. MEN nu till det mest jobbiga, jag har helt glömt bort vart jag lagt nummerlappen.. den finns ingenstans. Man bah heavy alzheimers number one. Jag har vart helt förstörd här hemma och letat precis överallt.. och inte finns det många saker kvar att leta igenom heller här hemma pga flyttfan. Den är BORTA. Jag har till och med varit i bilen och letat... Mamma tröstade mig med att vi kan skriva en egen nummerlapp. Kul jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback