Wallpaper and such.











Tjoflööjjjtt!


Shit jag är heeeelt slut. Men på ett skönt sätt :-) Jag har nog inte suttit mer än 15 minuter sammanlagt i dag. Viktigt att poängtera då är att det har varit i bilen mellan alla olika stopp. Jag började i morse med att packa, packa och åter packa till flytten. Efter det körde vi lass till andra lägenheten och sen vart det Ikea. Men jag får spel på alla männisor, vi har ju fått ett av världens största IKEA-varuhus här i vässan nu förstår ni. Jag såg även en del bekanta ansikten där i dag.

Sen åkte vi och pilla i nya lägenheten och sen kom pappa förbi och tapetserade våran vardagsrumsvägg (se ovan). Ni får se färdiga resultatet senare. När jag åker till portugal nästa vecka kommer även svärfar hit och och hjälper till med tapetsering och sånt. Det är så skönt att man har så händiga pappisar som kan hjälpa oss. Det uppskattar vi VERKLIGEN ♥ Dock måste jag säga att vi har gjort ett sjuhelsike bra jobb själva hittills också, med målning, spackling slipning osv ;-)


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

ni är så fina ihop emma!

puss!

2011-05-15 | 19:08:41
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Beathe säger:

Ska bli kul o se hur det blir :) Jag älskar själv att hålla på o göra om :) kan vara därför jag möblerar om typ 1000 gånger per år :P hehe



Är det en av världens största :O det har jag missat :P Jag har inte varit där än, men jag gillar att det nu bara tar 20min istället för 40min att åka dit från eskisltuna :D hehe

2011-05-16 | 14:19:20
Bloggadress: http://beathelindbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback