Jobbigt.



So I'm home. Har dock varit det sedan i lördags. Det har nästan varit ett helvete sedan jag kom hem. Tårar har sprutat emellanåt kan jag lovat. Min älskade boyie har nämligen brytit foten under en fotbollsmatchen förra måndagen då jag var i portugal. Även Hugo, doggen skadade sig veckan jag var borta så han har ont i benet/ryggen. Det är ganska jobbigt att flytta när karln inte kan hjälpa till fast att han vill. Dock har vi fått massa hjälp av familj men ändå. På morgonen i går flyttstädade vi.. Fyfan vad tråkigt alltså, men även där var familj med och hjälpte till, och det är vi evigt tacksamma för. Det hade vi aldrig klarat av själva då Patrik knappt kunde hjälpa till med något. Sen fick jag ju panik där borta i Portugal pga askmolnen som kom. Men som tur var försvann dom. Men tänk om jag inte skulle hinna hem i tid då hade det ju varit kört typ. Här hemma i nya lägenheten som vi nu bor i nu på riktigt, ser det ut som ett bombnedslag eftersom att vi för tillfället har två STORA divansoffor och två vardagsrumsbord, och massa andra prylar också för den delen så som verktyg, ett tapetserarbord osv i halva lägenheten eftersom vi samtidigt renoverar. Alltså det är så sjuuuukt mycket just nu. Och jag som redan är sjukt snurrig, glömsk och virrig har nu blivit ännu mer snurrig, glömsk och virrig.

Jag har även övervägt att stänga ner bloggen helt då jag inte känner att det direkt ger mig något att skriva här längre fast att jag har massa trogna och fina läsare. Eller så har jag den kvar och uppdaterar när jag vill.. jag vill inte känna pressen mer att behöva blogga 4:a ggr om dagen.


 

Älsklingen till höger med en bryten fot förra måndagen.

 

 

Kommentarer
Linnéa säger:

Ha den kvaaaar =) men blogga bara när du vill. Det är alltså kul att läsa din blogg - du är så jordnära =) Blogga - men blogga för dig själv =)

2011-05-31 | 18:17:14
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/
Linnéa säger:

SV: Naw vad gullig du är =)



Jag tycker verkligen att man bara skall blogga för sin egen skulle, det är då det blir mest ärligt. Jag blir vansinnig på alla bloggar med 7 miljoner reklamsaker på - jobbigt att urskilja texten och bloggen blir så otroligt opersonlig. Din blogg är personlig and I love it =)

2011-05-31 | 19:07:07
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback