Vårtecken nummer ett.

 

 

 

Första solningsbilden för i år. I går åkte vi till mami och papi och blev bjudna på lunch. Jag passade då på att lägga mig på spapoolens överdrag där solen låg på och det var faktiskt ganska varmt där. Och då är jag fryssen av mig. Vilka sommarkänslor jag fick. Ja för vårkänslor gillar jag egentligen inte. Jag tycker att det är så segt att vänta på sommaren. Sommaren är egentligen den enda årstiden jag gillar. Konstigt att man bor i ett land som sverige då egentligen.


I sommar blir det lata dagar hemma hos mamma och pappa då vi har vår lille fina stuga där. Dock lite tråkigt att inte swimmingpoolen blir färdig denna sommar. Men vafasen vi får la bada i vattenspridaren :-)



Kommentarer
Elin säger:

Åå länktar verkligen till det blir riktigt varmt och soligt! Men det är på väg!...

2011-03-13 | 18:25:31
Bloggadress: http://ennelin.blogg.se/
Linnéa säger:

Åååå så skönt. När jag hade lov så var det en sådan fin dag så jag satte på mig snowboardbrallor och dunjacka och tog en solstol å satt å solade sååååå skönt alltså =) några fräknar vågade sig till och med fram haha

2011-03-13 | 19:10:23
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback