The trip pics.






Svägerskan och syrran klockan tiiiidigt tiiiidigt på arlanda. Båda hade utan planerat på sig mina linnen. Hmmm smörning på G? ;-) höhö





Resledaren Alina.







Alinis med storesyrran Amelia, även min guddotter.







Frukosten.








Jessan och jag när vi precis kommit fram. Här väntade vi på lunch.








En liten outfitbild från mitt och Malles rum innan...







...första måltiden där Jennie jobbar ♥







Mammi och jag.







Brorsan och Ammis.







Alina och Jessan.








The beach.







Jennie filéar fisken.








Mammsen och Alina myser.








Busungarna.








Jennie fick ett armband av mig med massa berlocker på bla. hade jag fixat en berlock med två bilder på oss två.







Raaandoooom.







Stor schteeekarna.








Finisen.








Me doin' the bomb för kidsen.








Pappa och Alina.








Sötungarna/kusinerna.








The sisters på Zoomarine. Plus en liten mupp-Lourenco i bakgrunden.

















Delefinshow.








Amelia, Lorris, Freddan och Alina.









Coolingen.








Familjebild. Haha kolla in pappa och Freddan. Kan aldrig vara seriösa liksom.








Jag, redo för Jennies 30-årsfirande på en restaurang i gamla stan.








Syrrornas armband som dom fick av mig.








♥ ♥ ♥ ♥








Love♥









Pappsi by night. Här leker han med barnbarnen med en lys-propeller typ.









Kiss from me.









Huvudlös karl.









Haha dagen efter regnade det och då när jag och Malle gick till affärn så satte hon, frisör som hon är, på sig en plastpåse på huvudet. Det sköna/roliga utomlands är att INGEN bryr sig eller ens kollar. Dom är så avslappnade liksom. Tänk om man hade gjort så här hemma liksom?









Jag och Jennie drog till köpcentrumet och käka food och kika lite.








Sista kvällen. Jag och Malle gick till affären och köpte MASSA gött och mös med mamma och pappa.








En lite deppig syrra på flygplatsen.








Men Alina var glad....








... som hade fått "en" egen godisklubba.





TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR EN HELT UNDERBAR RESA I PORTUGAL! Förhoppningsvis kommer älsklingen och jag tillbaka om exakt en månad, one can only hope :-)


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

åh vad många härliga bilder emma, ni är en så fin familj!

lyser kärlek!



och så vacker du var i långklänningen!

massa kram!

2011-06-01 | 22:09:24
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
malle säger:

AAAAAya! Lite fiina bilder eller? ska vi kanske byta lite bider då? puss o kram från inline-tjejen

2011-06-02 | 10:42:51
Emma Damm Drawings säger:

Asså haha Malle jag pallar ente merej! Du om jag ska ha ALLA dina bilder i min dator så krachar den väl!! haha. Nee men jag skulle gärna byta. PUZZZZZZ

2011-06-02 | 11:26:02
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
Sanne Damm säger:

Tittade in mitt i tentaplugget och fick se alla roliga bilder! :) Vad mysigt ni verkar ha haft det!! Är det bara jag eller är far din sjuuukt lik Farmor? ;D

2011-06-02 | 17:28:41
Emma Damm Drawings säger:

Sanne: Hihi det var suuupermysigt :-) Ja dom är nog rätt lika.. det roliga var att jag tänkte likadant om Perra när han kom in på jobbet för ett tag sedan.. men det är väl iof inget konstigt dom är ju rätt lika alla fyra brorsorna :-)

2011-06-02 | 19:41:36
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback