Men pallar inte att komma på en rubrik.



 

 

Nämen tjenna här har ni mig i egen hög person. Trevligt lixom.


Änyways. Jag sitter och väntar på att klockan ska bli fyra för då är det dags för swedbank park. Ska kika på babys match. Tillsammans med honom så klart. Hans fot är ju inte direkt bra än. Förhoppningvis kommer han tillbaka i höst. Om allt vill sig väl dvs. Annars händer det väl inte så mycket i dag. Hade ju vart kul att festa loss lite. Det var ju år och dar sedan känns det som. Nästan 2 månader sedan ser jag nu när jag kikar i arkivet här. Öjj öjj. Jaja men det blir nog ingenting av med det i alla fall. Men det hade vart skoj :-)

 

 

Kommentarer
Natta säger:

Hej, har en bloppis där du själv bestämmer priserna, kika gärna in.

Skulle vara kul ifall du ville byta någonting istället också!:)



Kramar!

2011-06-12 | 18:56:29
Bloggadress: http://billigtbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback