Grå söndag. Mhmm me not like.



Fii satan vilken söndag. En riktigt grå söndag. Jag som redan ogillar söndagar liksom. Vart tog den helt underbara sommaren vägen? :-( Hoppas verkligen att vi åker till Jennie om två veckor så att vi får lite värme och färg. Där borta är det typ 30 grader och sol. Jag föredrar nog det om jag ska vara riktigt ärlig.


Annars då? Jorrå. På högra sidan om mig ligger en PG och sover och på vänstra sidan om mig ligger en Hugo och gör likadant. Vi skulle kika på en film här men tjaaa dom slocknade visst. Vi har slipat näst intill hela jäkla trappen i dag= slipdamm. Och då menar jag inte själva trappstegen utan väggarna där. Så jag gissar på att det är orsaken till varför PG sover. Jag själv kan ju verkligen inte sova förrutom om natten. Och i bland inte ens det :-P


Ne nu ska jag väcka min plutt med massa pussar för nu får han inte sussa längre, klockan är ju fasiken över sex.



Kommentarer
Linnéa säger:

SV: Jorå, han är okej. Det var flera år sedan det hände men han blev supersjuk. Jag trodde inte ens att man kunde bli så sjuk av ett litet skavsår men tydligen kan man det om minsta lilla bakterie tar sig in. Det är riktigt läbbigt med öppna sår =/



Vad skönt att ditt sår är bättre =)

2011-06-22 | 10:13:25
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/
Jennifer säger:

Hej! Jag skulle bara vilja fråga om du skulle vilja rösta på min klänning jag tävlar med? Jag har nämligen brunnit för att designa kläder hela mitt liv och har som förkärlek just för att designa klänningar. Skulle betyda så mycket för mig!

Röstar du fem stjärnor så får du dessutom din blogg länkad i min meny tills tävlingen är avslutad, dvs i ungefär en månad. Glöm bara inte att kommentera i min blogg att du röstat. Ha det så bra och tack i förhand! <3



Här är klänningen om du vill vara snäll och rösta,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o

2011-06-22 | 13:34:17
Bloggadress: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback