Girls just wanna have fun!





Matcha måste man alltid. Här med rosorna jag fick av PG och min drink :-)







Min fina Torie. Taggad inför dimman.







Me too ofc.







En Emma Damm.







Denna bild lägger jag enbart upp för att Torie gillar den så mkt. "-Denna ÄR en profilbild på Facebook"







Sen drog vi vidare hem till Hääänx som fyllde år. Självklart fick han smaka på min dryck.







Perfect match ♥







Torre stolt över sin "nya" fina mobil. Haha.








Some peep's.








Henke ville vara längre än mig, vilket han dock redan är. Haha.







Sen drog vi till krogen och träffade på denna söta tös. Sandyyy.








Giiirls.







Sooom jag kämpade för den där jäkla palmen! Snåljåpar I must say! Vi är liksom inte i Portugal nu där man minst får tre drinkpinnar i varje drink.




Kommentarer
Viktoria säger:

åh, lovely :-)

2011-07-15 | 11:41:08
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback