Bakande mitt i natta.



I går kväll var vi så rastlösa jag och min PG så vid åtta snåret fick vi rycket och tog med oss Malle ut till mamma och pappa och bakade och spenderade natten där. Myseliemys kan jag lova er ♥






Världens bästa päron ♥ Loads of love to them!









Fina fina syster.









Muffinsdags!









Vi bjöd mammsen och pappsen på vår "egengjorda" turkisk peppar shot :-) Absolut vodka med turkisk peppar godis i ;-)









Klaaara! Hallon och blåbärs muffins vart det :-)









Och så världens finaste hundar. Dock så mår inte Ronja (vovven till höger) så bra. Hon har fått diskbrock som det inte går att göra något åt. Så hon kanske ska tas bort i veckan :-( Fyfan jag kommer gråta floooder. Lille lille snuttan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback