Nytt skrivbord.



I går åkte jag och Patrik till IKEA och kikade på skrivbord då mitt förra var på tok för litet. Speciellt nu när jag grejar med smycken och sånt därnt. Patrik var inte direkt ett fan av det nya skrivborde då han tyckte det så alldeles för B ut. Men detta var det enda som var stort liksom så det fick bli det. Dessutom tyckte han att det var nice när vi väl hade det hemma. Fast jag misstänker att han bara säger så för att göra mig glad ;-) Så jag tänkte att ni skulle få se en förbild (hade bara en) och några efterbilder.




Före:

 

 

 

Efter:


 

 

 

 

Kommentarer
Viktoria säger:

Det var ju fan inte B! I likey a lot! Very clean ;D

2011-01-14 | 14:23:00
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Anonym säger:

Blev ju himla bra du kram mamma

2011-01-14 | 18:39:17
GG säger:

Nice Emma, snyggt, och nästan lika stort som mitt...fast bara nästan :)

2011-01-14 | 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback